Wydarzenia

WEBINARIUM: Praktyczne podejście do skoringowej oceny klienta


18 marzec (czwartek) 2021 | 9:00 – 10:00

TEMATYKA: Modele skoringowe wykorzystywane są jako narzędzia wspierające proces kredytowy oceniając wiarygodność kredytową klientów, bądź skłonność do nadużyć. Warto zauważyć, że modele skoringowe wykorzystywane są nie tylko w obszarze zarządzania ryzykiem, ale np. również w procesie utrzymania klienta. Kolejny obszar to wsparcie procesu sprzedaży – za ich pomocą można optymalizować ofertę sprzedaży dla konkretnej grupy klientów. Modele skoringowe można budować przy użyciu metod statystycznych, których same nazwy brzmią dziwnie i egzotycznie. Jak zatem zastosować je w praktyce? A może bardziej istotne są lata doświadczenia i dobra znajomość klientów i biznesu, w którym działają?

 

EKSPERT: Jacek Zając, Credit Manager, Stora Enso Polska

Absolwent SGH Kierunku Finanse i Bankowość oraz studiów podyplomowych Szkoły Głównej Handlowej w zakresie Zarządzania Windykacją Należności. Członek Międzynarodowego Stowarzyszenia Księgowych ACCA (the Association of Chartered Certified Accountants).

Posiada 3-letnie doświadczenie w bankowości, wyniesione z pracy w Polskim Banku Inwestycyjnym oraz PKO BP. Od ponad 20 lat związany z firmą Stora Enso, producenta materiałów odnawialnych oraz masy celulozowej, papieru, opakowań i drewna. Pełnił funkcję Kontrolera Operacyjnego, Analityka Finansowego, a w latach 2010 – 2014 był Członekiem Zarządu Stora Enso Packaging Sp. z o.o. Od ponad 10 lat jest Credit Managerem  dla rynków Europy Środkowej i Wschodniej (Czech, Słowacji, Węgier, krajów bałtyckich, Rosji, Ukrainy oraz pozostałych krajów byłego ZSRR, krajów bałkańskich).

Prywatnie umiarkowany kibic piłki nożnej i miłośnik owczarków niemieckich. Jego hobby to Giełda Papierów Wartościowych.

 

Pełne nagranie oraz slajdy prezentacji dostępne są w Strefie Credit Managera

 ZALOGUJ SIĘ

Write a comment...

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *